Zapraszamy ;) http://www.rumunskamuza.pun.pl

Ogłoszenie

Wiamy :D

#1 2009-01-28 22:00:37

Azja

Administrator

Punktów :   

Ars w GAZECIE!

Arsenie w gazecie STRZELAM FOCHA (który to już raz) no nie! Ars w gazecie! A gdzie Dan! WSYSŁO GO?! Dan to już nie łaska no!
http://img241.imageshack.us/img241/2743/img0001pc1.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/1531/img0005iu7.jpg

"O-Zone is not over!" "O-Zone is really over!"

Under the name Arsenium, Arsenie Toderas won hearts with O-zone and their hit "Dragostea din tei". After the separation of the trio, he began to solo with "Love me, love me", his first single. The dashing young man with a dark mood and blue eyes entrusts himself to Secret Star.

Secret Star: Hello Arsenium- why this name?
Arsenium: That comes of course from my name, Arsenie (Arsenic), but it means also a poison which, taken in small amounts, is good for health. Love is like a poison.

SS: Why did you choose to use Kalinka, an old Russian song, as the theme for your first single?
A: I worked first on "Love me, love me", the text and melody, and I realized that it fit perfectly with the theme of Kalinka. Moreover, Kalinka means "Russian beauty", of whom I spoke in the song.

SS: Is an album is planned soon?
A: I am currently working on the disc, I already have half of an album ready. I only need to enter studio to record the songs. Then it will be ready for the release.

SS: Can you tell us about the video for "Love me, love me"?
A: We have turned to an old theater, in Romania. It was everything we needed for the Russian mood! It was difficult because the shooting lasted one day and an entire night, we made a lot of takes.

SS: How did you start music?
A: I played the contrabass when younger,and threw myself into several groups. One day I said I should try to sing. I found a teacher and I really worked hard.

SS: What are your favorite places?
A: I feel well in Russia, and of course, France and also in Palma de Mallorca, Spain. France is becoming a familiar place, I begin to understand the language. I learned French in school but I have lost much ...

SS: On the subject of clothing, what do you like to wear?
A: I'm quite traditional classic, I dont like style hip - hop. For the videos, I worked with a designer in Milan.

SS: Is there a star with whom you would like to go out?
A: Angelina Jolie, I like it a little crazy. I also like Shania Twain and Natalie Imbruglia.

SS: Do many fans harass you in the street?
A: In Russia and Romania, I cannot go to supermarket (laughs). I have to wear a cap and sunglasses! Here is not like that, but I am beginning to be recognized in the street.

SS: Do you have a story to tell?
A: While in O-zone, I supported a fan who wanted take a picture of us, and she was so moved that her camera was pointed in the wrong direction and she took the full force of the camera flash in the eye! We were really amazed! (laughs)

SS: How do you find French women, compared with the Russians?
A: I think girls are imaginative and creative here, I really love the French women. I left my girlfriend there after two months, she was Moldovan, not Russian.

Edit: Added the second page's text below:

"I like the French!" 

O-zone, some air! 

When one asks the question of the future of O-zone to Arsenium, he proves himself rather pessimistic. "We have really split, and I do not to see us getting back together... not in the next two years, in any case. Each wants to live his own experience. Dan left for the United States, and Radu has just gotten married in Romania. We speak to each other on the telephone, and we are not angry." The strength of the hit "Dragostea din tei" is not ready to weaken...  "Bystanders or people in clubs like that I sing them a piece of our hit, especially the ma-ia-hii, ma-ia-huu" part.

Jak komuś by się chciało to proszę o przetłumaczenie postaram się w najbliższym czasie to zrobić

http://r9.fodey.com/2052/767c59e3f41544d6acea17e6d6af02b9.0.gif

#2 2009-01-29 11:36:10

Magda

Administrator

Punktów :   

Re: Ars w GAZECIE!

spoko, tłumaczenie

Pod imieniem Arsenium, Arsenie Toderas zdobył serca o-zone i hitem "Dragostea din tei. Po rozłące "trio" , zaczął działaś sam z jego pierwszym singlem "Love me, love me".Dziarski młody człowiek z ciemnym nastrojem i niebieskimi oczyma powierza siebie Secret Star.

Secret Star:Cześć Arsenium - dlaczego te imię?
Arsenium: To przychodzi oczywiście od mojego imienia, Arsenie (Arsenu), ale to znaczy też trucizna, która zażywana  w małych ilościach, jest dobra dla zdrowia.Miłość jest jak trucizna..

SS: Dlaczego wybrałeś użyć "Kalinka", starej rosyjskiej piosenki, jako temat dla twojego pierwszego singla?
A: Pracowałem najpierw nad "Love me, love me", tekst i melodia i zrozumiałem, że to pasowało doskonale z tematem Kalinka. Ponadto, Kalinka znaczy "rosyjskie piękno", o którym mówiłem w piosence.

SS: Jest albumem jest zaplanowany wkrótce?
A: Aktualnie pracuję nad płytą, już mam pół albumu gotowego. Tylko potrzebuję iść do  studia, by zarejestrować piosenki. Wtedy to będzie przygotowane do wypuszczenia.

SS: Czy możesz opowiedzieć nam o wideo, "Love me, love me"?
A: Zwróciliśmy się do starego teatru, w Rumunii. To było wszystko co potrzebowaliśmy dla rosyjskiego nastroju! To było trudne, ponieważ zdjęcia trwały jeden dzien i cała noc, zrobiliśmy dużo ujęc.

SS: Jak zacząłeś przygodę z muzyką?
A: Grałem na kontrabasie kiedy byłam młodszy  i wszedłem do kilku grup. Jednego dnia powiedziałem, że powinienem spróbować zaśpiewać. Znalazłem nauczyciela i naprawdę ciężko pracowałem.

SS: Jakie są twoje ulubione miejsca?
A:  dobrze się czuje w Rosji i oczywiście, jak również we Francji w Palma de Mallorca,  i Hiszpanii. Francja staje się znajomym miejscem, zaczynam zrozumieć język. Nauczyłem się francuskiego w szkole ale poniosłem dużą  klęskę ...

SS: Na temat odzieży, co lubisz nosić?
A: Jestem całkiem tradycyjny, klasyczny, ja nie lubię stylu hio-hop . Do mojego teledysku , pracowałem z projektantem w Mediolanie.

.SS: Czy jest gwiazda, z którą chciałbyś pracować?
A:Angelina Jolie, lubię ją jest  trochę zwariowana. Jak też  Shania Twain i Natalie Imbruglia.

SS: Czy wielu fanów nęka ciebie na ulicy?
A: W Rosji i Rumunii, nie mogę pójść do supermarketu (śmieje się). Muszę nosić czapkę i okulary przeciwsłoneczne! Tutaj nie jest tak jak tam, ale zaczynam już być rozpoznany na ulicy.

SS: Czy masz historię/przygodę, by ją opowiedzieć?
A: Kiedy jeszcze byłem w O-zone, tak podparłem się fana który chciał zrobić nam zdjęcie, ze jego aparat fotograficzny został wskazany w niewłaściwym kierunku, i cała siła lampy błyskowej poraziła nas po oczach.Naprawdę zostaliśmy przestraszeni! (śmieje się)

SS: Jak oceniasz francuskie kobiety, w porównaniu z Rosjankami?
A: Myślę, że dziewczyny są pomysłowe i twórcze tutaj, naprawdę kocham francuskie kobiety. Zostawiłem moją dziewczynę tam po dwóch miesiącach, ona była z Moldowi, nie z Rosji.

Dodał tekst z drugiej strony:

"Lubię Francję!"

Kiedy pada pytanie z przyszłości z O-zone do Arsenium, on udowadnia sobie, że jest raczej pesymistyczny. "Mamy naprawdę podzielone strony i nie widze nas znowu rasem... nie w następnych dwóch latach, w każdym razie.Każdy chce żyć swoim własnym doświadczeniem.Dan wyjechał  do Stanów Zjednoczonych a Radu tylko wziął ślub w Rumunii.Rozmawiamy razem przez telefon i nie jesteśmy pokłóceni.Siła hitu"Dragostea din tei" nie jest gotowa, by osłabnąć... .."  "Widze jak ludzie w klubach,  śpiewają  kawałek naszego hitu,  the ma-ia-hii, ma-ia-huu"

#3 2009-01-29 16:32:43

Azja

Administrator

Punktów :   

Dziękuję Ci bardzo za tłumaczenie

http://r9.fodey.com/2052/767c59e3f41544d6acea17e6d6af02b9.0.gif

#4 2009-05-26 17:19:02

Danusia

początkujący fan

Punktów :   

to co Arsi mowi o swoim imieniu w zanaczeniu o truciznie mi sie podoba... ciekawe bardzo

Stopka forum

RSS